Moslima's Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Moslima's Online

Wij zijn: zusters omwille van Allah, samen op het pad van Allah, elkaar helpend naar de tevredenheid van Allah, samen opweg naar al-Djannah, bi idhnillaah!
 
PortaalPortaal  IndexIndex  PublicationsPublications  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Het forum op je smartphone of tablet? Download de app TopicIt en maak een account met hetzelfde e-mailadres als waar je je mee registreerd hebt op het forum

 

 De jinn en de verzorger (belangrijke dua 100x)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hayat
Admin
Admin
Hayat


Aantal berichten : 1555
Registratiedatum : 09-09-14
Woonplaats : Steenwijk

De jinn en de verzorger (belangrijke dua 100x) Empty
BerichtOnderwerp: De jinn en de verzorger (belangrijke dua 100x)   De jinn en de verzorger (belangrijke dua 100x) Emptydo 18 sep - 8:19

De jinn en de verzorger (belangrijke dua 100x) 148851_350648658352286_1078377011_n


De jinn en de verzorger (belangrijke dua 100x)





Een van de verzorgers die zieken met de Koran behandelen , vertelt:

Een echtgenoot bracht zijn vrouw bij mij en zei me dat ze hem intens haatte en dat ze zich thuis echt goed voelde als hij niet bij haar was.

Toen ik hem vragen stelde over de symptomen, bleek ze getroffen te zijn door de betovering van de scheiding. Toen de Ruqya uitgevoerd werd, nam een Jinn het woord. 


Het gesprek, dat ik zal samenvatten, nam de volgende wending.

De verzorger: < Wat is jou naam?
De Jinn: < Ik zal je mijn naam niet zeggen
De verzorger: < Wat is jou geloofsovertuiging?
De Jinn: < De islam
De verzorger: < En is het voor een moslim toegestaan om een moslimvrouw te doen lijden?
De Jinn: < Ik hou van haar en ik doe haar niet lijden, maar ik wil haar man van haar verwijderen.
De verzorger: < Je wilt ze van elkaar scheiden.
De Jinn: < Ja
De verzorger: < Dat is je niet toegestaan, Verlaat haar lichaam uit gehoorzaamheid aan Allah
De Jinn: < Nee...nee, ik hou van haar.
De Verzorger: < Zij verafschuwt je.
De Jinn: < Nee... ze houdt van mij
De verzorger: < Je liegt, ze verafschuwt je en ze is hier gekomen om je uit haar lichaam te doen komen.
De Jinn: < Ik zal er niet uit komen
De verzorger: < Dan zal ik je doen branden met de Koran- bij de kracht en de macht van Allah- Toen reciteerde ik verzen over haar en hij begon te schreeuwen.
De verzorger: < Ga je eruit komen?
De Jinn: Akkoord, ik kom eruit maar op een voorwaarde.
De verzorger: < Wat is de voorwaarde?
De Jinn: < Ik verlaat haar lichaam, maar ik kom in het jouwe binnen
De verzorger: Geen enkel probleem, verlaat haar maar en kom maar bij mij binnen als je kan.
Hij wachtte een beetje en begon te huilen.
De verzorger:< Wat valt er te huilen?
De Jinn: Geen enkele Jinn zal in staat zijn om vandaag bij jou binnen te geraken
De verzorger: < Waarom?
De Jinn:< Omdat je deze morgen honderd keer gezegd hebt:

La ilah ill` Allah, wahdahu la sharika lahu. Lahul mulk wa lahul hamd, wahua `ala kulli shayin qadeer'

Er is geen god dan Allah, Hij is de Enige, die geen deelgenoten kent. De Heerschappij behoort aan Hem en alle lof behoort Hem toe. En hij heeft macht over alle zaken.

De verzorger< De Profeet (vrede zij met hem) sprak de waarheid toen hij zei:

Degene die honderd keer per dag zegt: (bovenstaande zegt) zal de beloning krijgen van het bevrijden van tien slaven. Bovendien worden voor hem honderd goede daden opgeschreven en honderd zonden worden uitgewist. Het is voor hem ook een bescherming tegen satan gedurende heel die dag tot de avond. Niemand kan beter doen dan hij, behalve degene die het meer gezegd heeft dan hij.
(Overgeleverd door Al-Bukhari)

De verzorger: Verlaat dan haar lichaam. Vervolgens sprak hij een belofte uit en verliet het lichaam.
De verdienste hiervoor komt enkel Allah toe.

Bron: Het boek: De genezing van tovenarij en het boze oog
Door shaykh wahid abdussalam Bali
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayat
Admin
Admin
Hayat


Aantal berichten : 1555
Registratiedatum : 09-09-14
Woonplaats : Steenwijk

De jinn en de verzorger (belangrijke dua 100x) Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jinn en de verzorger (belangrijke dua 100x)   De jinn en de verzorger (belangrijke dua 100x) Emptyzo 8 feb - 23:37

:b:

:liia:

:puia:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayat
Admin
Admin
Hayat


Aantal berichten : 1555
Registratiedatum : 09-09-14
Woonplaats : Steenwijk

De jinn en de verzorger (belangrijke dua 100x) Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jinn en de verzorger (belangrijke dua 100x)   De jinn en de verzorger (belangrijke dua 100x) Emptyma 5 sep - 11:37

Up
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De jinn en de verzorger (belangrijke dua 100x) Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jinn en de verzorger (belangrijke dua 100x)   De jinn en de verzorger (belangrijke dua 100x) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De jinn en de verzorger (belangrijke dua 100x)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kennen de jinn's het ongeziene?
» E-book: Ontvoering door de Jinn
» Sign & symptoms of Magic] jinn possession] Eye evil

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Moslima's Online :: Shaytaan-
Ga naar: