Moslima's Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Moslima's Online

Wij zijn: zusters omwille van Allah, samen op het pad van Allah, elkaar helpend naar de tevredenheid van Allah, samen opweg naar al-Djannah, bi idhnillaah!
 
PortaalPortaal  IndexIndex  PublicationsPublications  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Het forum op je smartphone of tablet? Download de app TopicIt en maak een account met hetzelfde e-mailadres als waar je je mee registreerd hebt op het forum

 

 Je huis reinigen - Stg Dyaa

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aylina
Admin
Admin
Aylina


Aantal berichten : 1856
Registratiedatum : 08-09-14
Woonplaats : Amersfoort

Je huis reinigen - Stg Dyaa Empty
BerichtOnderwerp: Je huis reinigen - Stg Dyaa   Je huis reinigen - Stg Dyaa Emptydo 18 jan - 23:57

Bericht afkomstig van Fatima el Hannouche van Stichting Dyaa

- Vul een fles/teiltje/emmer met water, bijna tot aan de rand (ik vind het handiger om een emmer te gebruiken, hoef je niet elke keer opnieuw te maken).

- Wek de intentie in je hart op dat je roqya-water gaat maken met als intentie om de djinn en shayaatien uit je huis te verdrijven in-shaa’-Allaah.

- Plaats je lippen bijna tegen de oppervlakte van het water, dat je lippen net het water niet raken.

- Lees 7x soerat al-Faatiha en spuw (niet spuug, geen speeksel, soort blazen maar dan met de tong) drie keer in het water. Je kunt er ook voor kiezen om na elk vers, of paar verzen drie keer te spuwen; er zijn allerlei methoden.

- Lees 7x soerat al-Ikhlaas (qul huwa-llaahu ahad) en spuw drie keer in het water na elke surah of na elk vers of paar verzen.

- Lees 7x soerat al-Falaq (qul a3oedhu bi-rabbil-falaq) en spuw drie keer in het water na elke surah of na elk vers of paar verzen.

- Lees 7x soerat an-Naas (qul a3oedu bi-rabbi-nnaas) en spuw drie keer in het water na elke surah of na elk vers of paar verzen.

- Lees 7x aayat al-Koersie (Allaahu laa ilaaha illa huw) en spuw drie keer in het water.

OPTIONEEL:
- Verricht de adhaan in het water.

- Lees 1x soerat al-Baqarah en spuw drie keer in het water na elk vers of paar verzen.

- Lees 7x aamana-rrasoel (als je die kent) en spuw drie keer in het water.

- Lees 7x soerat az-Zalzalah (idhaa zulzilati) en spuw drie keer in het water na elke surah of na elk vers of paar verzen.

- Lees 7x soerat al-Qaari3ah (al-qaari3atu maa-lqaari3ah) en spuw drie keer in het water na elke surah of na elk vers of paar verzen.

- Lees 7x soerat al-Kaafiroen (qul yaa ayyuhal kaafiroen) en spuw drie keer in het water na elke surah of na elk vers of paar verzen.

- Lees 3x de volgende ad3iyaa':

أعوذ بالله السميع العليم من الشيطان الرجيم من همزه ونفثه ونفخه ومِنْ هَمَزَاتِ الشّيَاطِينِ وأعوذ بك ربي أَنْ يَحْضُرُونِ

أعوذ بكلمات الله التامات من شر ما خلق

- Als je klaar bent met reciteren vermeng je het water met puur zout, zeezout of himalaya zout, zorg voor een goede hoeveelheid. Ik doe er meestal zoveel in dit als ik met mijn hand langs mijn deur ga de volgende dag, dat ik nog het zout voel. Als je zwarte musk hebt, doe je dit ook erbij, zo niet laat je het weg.

- Schenk het water in een spuitflesje en zet soerat al-Baqarah luid aan in je huis.

- Zeg bismi-llaah en roep eventuele djinn op om de ruimte te verlaten (waarschuwingsfase), wacht even een paar seconden en begin daarna met het bespuiten van je huis (het beste is om je huis te spuiten tussen al-3asr en al-Maghreb). Begin bijvoorbeeld in je huiskamer, open eerst het raam met bismillaah (als er iets in je huis zit, kan het naar buiten), en begin alle hoeken van de kamer te spuiten, en als je wilt kun je ook de muren meenemen doe ik wel, vergeet de deuropeningen niet, deuren. Vervolgens sluit je het raam met bismillaah.

- Zo ga je kamer voor kamer af (bismillaah-raam open-spuiten-bismillaah-raam sluiten), behalve de douche en het toilet, vergeet de zolder niet, kelder, balkon, tuin, drempel van je voordeur, je voordeur zelf.

Dit doe je 2 weken lang dagelijks. Persoonlijk, zou ik in geval van sihr, de rest van mijn leven doorgaan hiermee, een dag wel, een dag niet, een dag wel, een dag niet.

*Je kunt ook een ander oneven aantal reciteren, of een deel van de suwar gebruiken e.d.. Ik beschrijf even de manier waarop IK het doe.

LET OP:

- Plaats je vertrouwen NIET in het middel, water is water, daar kun je niks mee, dat kan niks voor je betekenen, het is maar een substantie, maar plaats je vertrouwen in ALLAAH, degene die het effect geeft aan het middel.

- GEEN vrees hebben voor de djinn, enkel en alleen voor Allaah.

- Volledige ZEKERHEID en VERTROUWEN hebben in Allaah en Zijn woorden en dat Zijn woorden een geweldig effect zullen hebben op de djinn en Shayaatien met de wil en gunst en kracht en macht van Allaah.

AANDACHTSPUNT:

We moeten begrijpen, dat als we zaken in ons huis hebben als:

- afbeeldingen van levende wezens (mens of dier) aan onze muren, of gewoon los (ik vind ze zelf overal, op verpakkingen, boeken van de kinderen, speelgoed van de kinderen (ikzelf bedek de gehele speelgoedkast van mijn kinderen elke avond met een laken), brieven, reclamefolders, soms slingert m'n rijbewijs met m'n foto rond (die ik dan omdraai, of in m'n tas stop), probeer altijd op alles te letten. Heb je foto's hangen? Berg ze op in een kast.

- beelden (boeddha en allerlei zaken die ik weleens zie)

- muziek

- series met muziek en munkar (harame relaties etc.)

- honden

- kruizen (dingen met een kruis erop)

- een bel e.d.

- ongehoorzaamheid als vloeken in huis, roken in huis e.d.

Dat we daarmee de Shayaatien uitnodigen naar ons huis. Je kunt dan wel spuiten, maar dat is dweilen met de kraan open zeg maar.

Samengevat: Het is dus belangrijk om het huis niet alleen letterlijk te reinigen (met roqya-water), maar vooral ook figuurlijk te reinigen van elke vorm van ongehoorzaamheid of zaak die de boosheid van Allaah ta3aala opwekt en de Shayaatien uitnodigt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://moslimasonline.com
 
Je huis reinigen - Stg Dyaa
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Moslima's Online :: Roeqya-
Ga naar: